2005-04-10 23:46:17Wendy

open my MIND~~~~

忽然有感而發
好想係呢到打返篇野

由中五開始,我既班主住miss chang
睇到我要「開放心靈」
睇返,我真係開得唔多
對識既人就一向係咁
對唔識既,當然係驚驚青青啦
「騰雞」乃係我既本色
亦都係我最想衝破既一樣野

有時候,諗返以前既我
我覺得我進步左啦
記得有次冇啦啦係miss chang面前喊
冇計,驚嘛,唔識面對老師
見得人少嘛

由中五last day個日miss chang句「開放心靈」
直到宜家,我都係學習緊
To me,真係幾難學
因為我細過,真係唔敢自己一個人落街
唔敢對住陌生人,總之咩都驚
我宜家自己一個人去買野都好緊張的
點解會咁,我都唔知
總之我就真係會好驚好驚啦

不過,經過神既training
我已經tough左好多嫁啦
同以前比
雖然都係唔係好識同d第一次見既人相處
(見多幾次都未必好自然)
但我try to be open

記得兩年前,比阿哥既說話嚇親
兩年後,就覺得
「車~呢個世界既男人係咁」
當然程度唔同啦
「雖然呢d野講落好似好核突,不過呢個又係事實黎嫁bor」
係bor,李國浩呀下(佢唔會睇我先會爆佢全檔)
我的確係佢身上學會好多
佢既井口大過我dd
所以睇既野就多我dd
不過我唔要做青蛙
我唔要做隻同李國浩一樣既青蛙~erh~

十幾年來我都有拎住個放大鏡做人
有時用下,有時冇用咁啦
But放低我既magnifying glass
Try to use基督既眼睇睇野
一定會靚好多