2004-10-21 23:16:51Wendy

我相信‧祢

神呀,我相信你的能力
我相信你的大能
求祢,親自醫治
我相信祢。

一星期又這裡過了
今個星期雖然比上星期好得多
我已不覺累,因為我知道我要尋求的,是祢


************************************************************************
生活開始枯燥
日日都重覆過上前一日的生活
每個星期都copy and paste咁過日子
mid-term漸漸來到
又係時候要溫書啦
目前讀既科目我都不覺得比pure math同chem難
我,一定ok既~
祢比得我既,我信祢,一定得。

L2L,組員之間既關係都唔錯
大家一齊做一樣野時
所有idea完全比人BAN晒~~~frustrate嫁
咁我地用腦諗既野,人地一個交叉就要重新做過
你個交叉真係寫得易囉……

又諗起星期六
要點樣面對班細佬
真係好冇心機教佢地
我都唔知自己可以點~
婷婷搵victor代兩日
我都想抖抖
傻人,開始做咩揀成班都係男仔既教??
有女仔點都會安靜d
我預料到,又會好累
我真係唔想hea過,我真係唔想咁
其實我可以,不過我真係唔想
呢班細佬,如果係呢個階段唔好好教導
將來會更難
form 1 ,係唔可以有自由
missy樽鹽已經打爛晒啦
都唔知點先可再bulid up返
不過呢,從中我又好似學識點去build up一個補習missy既image
四個學生,我都好鐘意
因為係神比我既
咁何福堂個班,我都要學習去愛佢地~even真係一d都唔易


不過,事情未必我諗咁灰既~
到星期六先算啦
好好祈禱,好好祈禱

神呀,我好想見到祢
好想,好想……
繼續享受一個人的日子 =p
心如止水~yes~!!

<奇妙雙手>
一雙手為我,將祝福賜下,恩光今天心中照亮。
活著沒罪擔,枷鎖都脫落,義路樂意走上。
身心得拯救,拋開苦與憂,靠你奇妙雙手,
高山可遷走,你愛不變舊,有你一生快樂透。

是你,一雙恩手救贖我;
是你,一雙恩手祝福我。
身心得拯救,拋開苦與憂,靠你奇妙雙手,
高山可遷走,你愛不變舊,有你一生快樂透。


<心中的眼睛 >(節錄)
我懇請聖靈,於心中照明,替代眼睛,讓我看得清,
才懂得春風秋雨裡認定,能力是您名。
我懇請聖靈,於心中照明,替代眼睛,讓我看得清,
人生的高低給我去辨認,詩篇般雋永。
容主的恩典覆蓋這地上,將感恩獻上。)


To My Friends Who Are...........SINGLE

Love is like a butterfly. The more you chase it, the more it eludes you. But

if you just let it fly, it will come to you when you least expect it. Love can

make you happy but often it hurts, but love's only special when you give it

to someone who is really worth it. So take your time and choose the best.