2004-10-19 22:43:32Wendy

愛裡沒有懼怕?

之前好用力咁問神
希望神會成就
但而家神成就左lu~
咁又點??呵呵~
反而冇感覺wor~

只不過我好似又太緊張囉
都唔關我自己事
要再學習學習學習
算啦,今次洗濕左個頭啦
唔好比自己冷親就得

今日派Math and Stat測驗
知道自己又衰咩
要真係努力學習啦~!!
明天派韓文~唉……
算啦,我已經努力,其他就比神啦

上個星期過得好hea~
今個星期唔可以咁啦!!
明天已經星期三
好快就星期五
跟住又星期六

其實我開始怕星期六返何福堂
因為班form 1 真係好難頂
上次得七個咋,我已經半死
下次返齊九個,我都唔知點
求神幫助,我真係好軟弱呢
真係好擔心,我要再惡d
不過我又唔想擺晒個missy款
無奈,我一定要
要用愛去包容
「愛裡沒有懼怕」!!!

見到我補習既學生仲生性過我…
我呢個「missy」真係要好好檢討……

仲有一樣關乎我生命既野…
近來,我發現係又一城同美孚西鐵兩旁
有好多好多張……雞posters
撞鬼咩,真係好肉酸呀
我宜家要目不斜視咁望住個地下行…
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
做咩要搵雞?????
我一直都唔敢望,真係好驚……
張poster幾時先拎走……???