2004-10-14 14:34:34Wendy

晨早小組

呢期既日記好似唔開心多
孤伶伶啦…
一個人啦…
想人陪啦…
果真係幾白痴嫁
不過~呢個就係我囉

今日呢~真係可以記事
唔係記心情啦~
今朝一早join左秀就去左美孚先
Join埋Victor
就返左九龍塘先
再join埋Larry
就去食早餐啦

不過呢,on the way to 又一城呢
就有樣好好笑既野
話說呢Victor要打電話比Larry
咁佢冇Larry電話所以我直頭借左個電話比佢啦
點知……
Victor一開口就同Larry講:「我係wendy男友,做咩……」(唔記得左佢講咩啦之後……)
「下?」我講~……好無奈~比人擺左上枱
不過最樣衰既係我笑到拍電梯,而且仲笑得好大聲……(樣衰爆囉)
個Victor今日唔知做咩,連Larry都話~
做咩今日係咁得罪我
Hahaha~可能我個樣serious同未訓醒…
佢好似以為我嬲wor~傻佬

之後個死仔又笑我上次present時講故仔
我打左佢兩下(下次要打力d tim ar)
Hahah~佢今日「五行欠打」囉!!
不過呢,d一切一切都係開心既
因為係大家真心既sharing
我好鐘意呢個感覺
係教會小組以外既一個小組
希望呢就算完左L2L個course
大家都可以keep返啦
因為真係冇咩幾可咁識人囉

兩個鐘之後就放學~
一路上,又聽到小小既分享
「我靠著那加給我力量的,凡事都能作。」(腓4:13)

Heheh~『 P。U。S。H 』

人人既經歷都唔同
不過可以肯定既係
冇人可以唔需要神。


仲有呀~原來軒仔係有人認識嫁
hahahah~