2008-12-27 02:36:03紫軒

夏天還有多遠?

"平安夜太早番屋企媽咪會擔心架!"---某日jo簽名檔
大時大節唔出街 平安夜聖誕節太早番屋企...屋企人會好擔心=.="
呢個狀況究竟系幾時開始架?

奇怪了~我明明記得~
以前 我夜晚出街~爸媽總是要等我回來才去睡覺...
放假待在家裡陪他們~他們會很高興...
現在 太早回家反而要問我 點解咁早番...
唔出街又問我 點解唔出街...
真不習慣...

其實我不介意一個人去上堂 一個人去看電影 一個人去逛街 甚至一個人去旅行
只是到了這些日子 這些平時不介意的事就變得好介意
其實我不怕一個人 也不怕寂寞
只是大時大節加上屋企人呢d關心 真的有點讓人受不了
so sad~

朋友仔大時大節記得約埋我啊~


我只是在這個寂寞的季節比較喜歡宅在家...過了就好~
夏天還有多遠?
開始想念夏天的味道...
詩子 2009-01-05 22:11:53

我記得剛過左ge平安夜同幾個中學識落ge朋友係我屋企過
老豆好不厭其煩咁講完又講︰&quot係lor﹗平安夜係屋企過點都好過係街ge...&quot
@@&quot

我都好有同感——&quot只是到了這些日子 這些平時不介意的事就變得好介意&quot

glass shoe 2008-12-31 00:59:56

我而加直情好唔鍾意呢d大時大節....
一個人ge時間真係好享受...放4日假係home咩都唔做攤係度上下網睇下劇其實都好滿足~~~
反而好怕大時大節出街見到人地一對對咁....
去完街返黎會諗早知唔鬼出去.....
我諗而加淨係得返打麻雀呢d活動啱我架la....係home唔駛見到咁多人嘛~~~
哈哈~~happy new year ar~~~
我地ge 09第一擊仲有幾日就到la~~~