2005-11-05 00:57:49紫軒

女巫是我!

05年10月29日......
首度以一身女巫打扮現身台前~
澳分搞ga萬聖節化妝派對~
我並沒有幫上什麼忙...
因為我比較熱衷於去"反"轉個party~
我參加左果個造型比賽~
天使、魔鬼、木乃尹......
仲好驚喜咁見到一身浴袍ga咸濕伯父look---老德
同埋古怪西裝潛水員---老敏
更加唔少得勁搶眼ga男版純情柏芝(女鬼)look---老康
我都唔執輸黎個驚嚇女巫look~
睇住個塲由少人到愈來愈多人......
d氣氛愈來愈好...心都定返d~^^
仲反得好開心添!
今日呢身打扮,好多人都應我唔到~哈哈哈...
雖然最后個大奬比天使攞左....(事實証明~天使永遠都系比較得人心架!)
二奬比隻柏芝女鬼攞左....
連三奬都比后來居上ga几隻木乃尹攞埋....
安慰獎....都好過无~^^
個個都話..."哇~女巫look好啱你啊"
嘿.........咩意思啊!&^&%%%$#%
哈哈~女巫是我!