2007-08-25 08:36:26[[[::Miss,,拔//*

《楽,,你。》




你 ,, 范瑋琪


作詞:范瑋琪/陳淑秋 

作曲:范瑋琪 編曲:呂紹淳







Do Re Mi Fa Sol La Si Do 這是為你寫的歌。

每個音符都是悠揚的快樂,喔~我聽見了整個世界,因此,微笑了。





Oh I used to be blue and lonely.
Thank god that I’ve found you, darling.
You don’t have to know me but you truly make me happy.



Once again I thank you darling.
You have made my whole world shining.
I believe that this time true love really comes to me.




在孤單的時候我會想念著

oh~你的手,感覺手心慢慢傳來你的熱,

Oh~我知道你終究會來,所以我期待…





Oh…我不明白什麼是愛,直到發現你的存在,

整個世界忽然好像被你填滿色彩。

Oh…我才發現這就是愛,簡簡單單像個小孩,

所謂真愛不過就是看你笑開懷。





Oh Once again I thank you darling.
You have made my whole world shining.
I believe that this time true love really comes to me.