2005-05-01 19:14:38榮葉

變動

5月開始又要變動啦,不過今次都ok呀,因為跑多小小數,又可以返早,又可能唔洗打PCD,都好OK呀.不過星期5夜見到阿sam同eric個心真係有d唔舒適,係人都見到佢地好唔開心,唉~~~無法啦,鬼叫佢地PCD多之餘,大數又小咩.......慘

HEHE,十一架細踢好GRANT呀,以後咩都會以車為先架啦,因為真係好好玩呀
又快又驚的感覺真係好正呀,不過汨L 位仲要努力努力.好開心的我的第一次贏左
不過我真係無同人講過除左(佢).以後我都會俾心機.因為我真係一D都唔LIKE輸感覺.

大佬~~~我地都贏到你好遠啦,發下力啦垃圾,不過都係要講句無大佬我都無今日
大佬你今日爆左肺未呀~~~HAHAHAHA~~~~~~