2009-05-16 19:01:04翠絲

dance 14.5.09

今日自己收工去佐敦modern 跳kick-boxing
見環境都好新.....而且都唔太多人都幾好
點知出去問counter有無毛巾...原來係唔包架
如果要15一條...我決定我唔屋企唔太遠返屋企沖
點知又俾我識左個女仔
都幾好傾....問佢係唔係第一次玩
原來佢黎過2次.....佢講依個center都唔太多人
咁就好啦......我快多人太迫
咁岩我地上同一堂
一齊入room......點知見到阿sir都心知不妙
超串.....講我無力咁.....又講本想咁跳見我地都係唔得架啦
俾易d我地做.....阿sir完全無問我地係唔係第一次上
係咁跳跳....我唸唔洗咁串ar...第一次唔識唔係出奇囉
扮到自己好大隻咁
我真係覺得麻麻地
跳完同個女仔一齊走
約左下星期3一齊玩thai boxing
有沙包玩.....一定超出汗.....正
之後各有各坐車走