2006-07-10 23:45:20PoRcUpInE

特別鳴謝

尋日好開心,
同澳門既部分朋友仔一齊影畢業相。

好可惜,好多中學老師都無黎到。
算係個遺憾吧~
我好想同佢地一齊分享架!
佢地一直以黎比左好大支持比我,
但係,
到分享既時候竟然無佢地份~
不過,
我相信佢地明白的。

反而黎左我EM既十幾個學生,
真係估吾到。
感動架!
佢地原來好重視我.
好緊張我。
佢地亦專登去買左鑥花送比我.
多謝晒呀!


EM既小朋友~
淑賢、嵐嵐、桂枝、豬肉餅、MARY、KCM、鄭宇、峰哥、ALLEN、東海、班長、阿滔、阿圖;
到我一班既好朋友喇~
德賢、阿周同女友仔、龍少同女友、小山、青蛙、積明;
師大既師兄師姐啦~
小芳、邦邦、東、發、大魔頭、虫仔;仲有最重要既,
我兩位老師~
少雁、杰奇!
多謝晒~~~

亦好多謝我另外三位同伴:
CASOTR、RAIN、PHOENIX
無佢地既參與,我諗都無尋日既活動。
雖然我地好少影集體相,
但我地都有難忘既一天,
係咪?

跟住落黎要特別多謝三個朋友:
積明、杰奇、德賢~
佢地三個差吾多陪到最尾,
亦吾介意我冷落左佢地,
多謝你地呀!
德賢做埋司機;
杰奇就係度搞下氣氛;
積明就做埋攝影師添!
真係好感激你地呀!

嗯...仲要多謝一個人添。
RAY.
尋日你從頭到尾,
都陪住我,
我亦都冷落左你。
(我知架!)
你無怨過,
我知道你係我身邊靜靜地望住我,
默默地支持我。
尋日我滿場飛,
你就充當住我阿四。
(不過係一個比人佔用左一半既阿四...
 哼!哈~邊個呢?)
多謝你~

總之,
超級感激尋日出席既所有好朋友,好學生。
亦感激之前曾打算出席無奈因事無法到來既朋友們。

感激各位。