2005-06-06 19:05:26PoRcUpInE

大意...

今日...應了!

讀書三年,每經過校門口,見到車風馳電掣咁經過,心都會有句:”咁快!找屎呀!”
今日...竟然比一架正停低既的士...用另一種方法撞低我!
好痺...好痛...

經過一輪折騰(其實係折騰幫我既人~~)

番到屋企...
見到朋友...
我話左比佢知...
某人話:”你想喊就喊啦!”;”我陪你一齊喊”
我忍唔住...

~~喊~~
傷口既痛足夠我喊...
但係都未及心中既感動來得”震撼”!

我感激每位...
一直陪伴我既TINA;
一個電話就即刻飛奔黎既細;
始料不及既rain;
懷疑係無所事事既lei;
要練大隻既阿周;
仲有想人陪又唔想見人既pk;
鄭汝夷、金亮、子珺、浦瑛既問候...

屋企人既關心,令我眼眶再紅一圈...
BA...MA..IENG.
雖然我係一人在外,
但係心中,一家人從來就連埋一齊!

我要快D好番...

~~~因為有祢~~~

賜比我...一眾作伴...
傷口..已經唔痛~
唔痛lu~~