2009-10-30 22:38:37ˇ水’☼

PERIOD

呢一個moment.. 身體好虛弱...
因為流左好多血.. 估吾到又來探我呢..(twic per month)
吾怪得上個week 作感冒啦.

今日訓到10點几起身..
丫..昨晚發惡夢..有2條好得人驚ge蛇呢..好驚啊!

12點几返學..毎到周五上堂..就會超少人..
因為周五吾重要..好多人都會走堂..
當我食完lunch.. 返課室撞到vivian..
vivian話佢想走堂.想去city.. 之后我就好興奮話..
我都想啊.. 一齊啦.. 但由于未測gm test.. 我worry會有問題..
so vivian先去.. 我考咪gm test先會合佢..
叫呀matt快d考.. 考完.. matt很好啊..叫我快d走..呵呵..

4點几會合vivian..5點几cynthia&fian(cynthia ge new classmate(hk ppl))
4人行city~~ 7點几去左city街中間ge restaurant dinner>.
叫左個seafood&牛扒... 4個人share.. 賣單係AUD$96, 好9貴!
味道仲要一般.. 不過個WAITRESS係HK人..几親切GE!
再行多陣... 去左MYER GE FOODCOURT.. 最開心的事發生啦..
PIZZA 特賣.. 4蚊個.. 超抵啊... 原價成7蚊GA!.. HIGHT到我丫.. HAHA

上一篇:terrible.

下一篇:steak