2009-01-13 20:43:31ˇ水’☼

♫我要Bling Bling♥

你可以話我浮誇;
可以話我華眾取寵'
但係我絶對吾會再理入何野..
因為我要盡地一鋪..
我要靚'' 哈哈 (好低b啊)

 


今日同細婷出左去整指甲..
特別嘉賓有2哥&2哥gf'' 我地4個都係到整..
1整就几粒鐘la.. 原本我同細婷都想整好華麗ge''
but由于我趕時間,,只好整d normal d'' haha€
搞掂晒,, 同細婷行陣街''
再搵返啊哥佢地就回家LU..
哈哈.. 好開心'' 好靚啊...*

雖然個款吾係好特別.. 但勝在簡單..
直所謂簡單就是美       .嘛!!




 

yoyoyoo€

上一篇:開心♥

下一篇:4人-組遊*