2008-09-04 18:06:53ˇ水’☼

第1天就 眠?!

哈哈.. 今天是高三年級正式上課的日子!
我真的要好好珍惜上學的日子了!
今日上堂都好努力吾睡教,因為都几眼訓的,
只好襯落課戈陣恰1陣啦!
中午去左百佳買飯盒食,HAHAA.. 點解淪落到咁?=V=
仲有特別1提,今日居然撞到MOMO WO.
超級耐無見佢,原來佢專登過來陪佢GF LUNCH!
唉.. 今年比3個呀伯教解几,代數&微積分(同1個呀伯),語文!
救命呀,MISS要我做語文科代,我吾想,淨係想做英文咋!唉...
今日調左位,無MUD點變,周圍GE人都叫識GE, 但無MUD2句LU!
放學LG就車我返屋企LU!..

而家我身體很熱氣,因為食得香口野多..
弊LA. 1見紫菜就係咁吃,, PK LA><
昨晚食了張君雅小妹妹的面餅,很搞笑!
仲要邊食邊睇張君雅小妹妹 上康熙來了的節目,FUNNY!