2008-08-06 16:05:20ˇ水’☼

廣州之愛旅*(3天2夜)

8.4:7點3起身,8點食左早餐,8點9同康華係水警等.
搭9點1的車,打比細細粒,電話不對的,唉..擔心*
11點几到海珠廣場,,好熱呀=V= 細細粒打黎LA.勁無奈(IGNORE)
打比DIANA問路去長隆,本來打算同康華去歡樂世界,
BUT佢話吾想,想睇動物,咁我地去左香江野生動物園.
嘩~我發覺我小六畢業旅行已經去過La!
戈到住咩改變,蠢左*(但同康華去又吾同d ge.感受下他的體貼入微*)
行到d汗不停咁流,,要命! 我地最多行左戈到ge4分之1咋.
4點過去左(惡)魚公園,勁無奈,戈到簡直係晒時間.so好快走左’
(ps你地吾好去ah,,戈到d野anything都好得人驚,又好慘呢~)
5點几等康華表姐父車我地,點知等左n耐.. 最尾去左佢屋企!
8點同康華表姐成家出去食東北菜,都不錯的.
之后就係康華表姐屋企訓Lu. 真係打搞晒La >v<

8.5:7點左右起身La.因為咁就可以坐康華表姐父的車子出去.
Thz康華表姐整的早餐,hehe~ 我地去左烈士陵園的流行前綫,
但未開門,咁我地去左長壽路的上下九、狀元方行.
wa .. 上下九步行街超長=_= 行到辛水辛汗~
1邊行1邊吃戈邊的當地小食,几好味*
3點就過返去流行前綫,嘩.. 戈邊超正,,有強勁的冷氣.
d野都好高尚,so我地係戈到買左都几多野da>呵呵~
我地去左間叫ten.two的餐廰lunch.不錯的,几好味又吾貴.
我地仲申請做會員(只係貪佢有折Ja~hahaa)
5點同康華表姐會合返屋企,點知落大雨,我地搭Taxi 返佢屋企.
係佢屋企食飽飯,就去海珠廣場戈邊租酒店.
最尾租左間叫海珠酒店,好平$199 雙人room.
雖然吾係好大吾係好靚,但起碼接受到的.

8.6:今日7點半起身,本來可以晏d,but因為我流左對耳環係康華表姐家到,
so我地要早d去佢返工戈到找她拎返,9點先到戈邊,
表姐佢仲買咪早餐比我地ah,超好人.他表姐真的很nice又靚女!
我地係m記到享用早餐,收到daddy個電話,話澳門同香港都8號風球.
咁今日我同康華去水上樂園只好被逼取消T^T
只好等下次有時間屋企又比先去LA!唉~~
去左坑口搭車返珠海,足足搭左3粒鐘車先到,
同康華1齊去左洗頭,去左大陸的小PANDA LUNCH(貴澳門好多,但料多D)
THEN就打算回家,點知我忘了8號會無BUS搭,,想搭的士,又無葡幣.
好彩DADDY有空可以車我JA~ 咁就返左屋企LU~

LE几日都超級累.本來今次旅行會同細細粒佢地1齊,
點知發生左D意外,最尾變成同康華愛之旅呢..HAHA~


總結: 廣州比我的感覺係好多小偷,但係好彩今次平平安安,無吾見野.
同咪戈邊D人有D都几NICE GE~ 去邊都好方便,因為有MTR. SO GOOD!

BY THE WAY. 06年8月6日係水山同康華第1次1齊的日子*

上一篇:少群的生日*

下一篇:1年06個月*