2008-02-28 19:24:24ˇ水’☼

Be strong^^

Dear myself:
i will never break your heart!
i will never make you cry!
baby,don’t cry everyday.
don’t think anymore.
insist what do you want to do!

In my mind, you are my superman!
you are my sunshine!
you are my lover!!!!
Perhaps,u hadn’t want to hear what i want say.
But ,i think i should tell you what i think!!!
sorry , really sorry, sorry . i juz want to say.

i really can’t stop myself to think of you!
i don’t easy to give up!
今日你跟我說:除左你,我仲未其它事可幹?
at the moment,
我想:[你1定睇得太多電視,點解你問的同惡作劇2吻植樹跟湘琴的說話1樣?]
我該如何是好?
你的確令我好心痛,好吾開心,好辛苦,但我是打不死的水山!
我知我1定可以令你再感動Ga!我地吾會咁就玩完!
你吾需要打算制止我做任何傻事,我只想努力去負出!
吾想任意放棄,吾想將來會令自己後悔!
你千其吾好打算用什么來打擊我!
因為..............。
所以我會努力!我會努力!努力!我會為自己打氣,我知你都會的!



我愛你 - 可能你已經聽我說厭了!
But the feeling so strong,怎能不向你表達?

上一篇:此刻思緒像亂麻

下一篇:對, 我懦弱*

2008-02-29 18:19:33

be strong

Mia* 2008-02-28 22:07:42

加油..!