2004-07-09 22:26:07MAJOR Gary

大師贈我兩句

我:大師,贈我兩句啦。

大師:贈你咩先?無啦啦點贈?你有乜想問?

我:是但啦,隨便講幾句。

大師:唔…睇下先……你間房應該好亂。

我:嘩,咁你都知?

大師:咁準唔準先?

我:準!重有D咩呀?

大師:你同你父母關係應該唔係太好。唔係話你地之間發生過咩事,只不過你就係覺得自細就無其他家庭咁好。

我:有D料到喎!重有呢?

大師:睇你個額…你應該好鍾意睇書,乜書都會拎上手睇。

我:咁你都知?有無搞錯?

路人甲:咁四仔係咪都睇呀?

大師:總之乜書都睇啦。鹹濕既人,眉毛會淺而細,你唔算。睇你個鼻,你洗錢應該比較疏爽喎,甚至係大洗。

我:都唔可以話大洗,但有時真係唔會咁計較。

大師:五十歲前後,你最好諗D方法,「擲」住D錢。如果你信得過老婆,就將D錢俾晒佢,信唔過既就買間樓啦。

路人乙:咁保險公司D儲蓄保險得唔得呀?

大師:梗係唔得啦,個D錢你幾時都拎得,最多咪無晒D息。買樓最好。

我:大師大師,重有D咩呀?講多兩句啦。

大師:你鍾意搞好多野,無時停,唔靜得落黎。

我:呢樣就梗係啦。

大師:睇你個流年……廿八歲應該最掂。卅三歲又會好過卅四歲,所以如果你覺得卅三歲個年唔多掂既話,就小心D喇。

我:哦…明白明白。

大師:而且我睇你…有排都放唔低第一個女朋友。

我:……