2004-05-18 01:18:02婷 @ 四人邦

''''鬆晒'''' ''s feelings

今日終於考完la....第一次感覺到"鬆晒"既感覺
依個感覺之前未試過,可能之前考試前都冇咩溫過書...係零付出lor...

但係今次係"真切"的付出過....
忍受左好多誘惑,溫左(好多個)幾晚書....先至去考試ga

雖然係臨急抱佛腳...雖然係未盡全力...雖然係..雖然係....
我都總算付出左70-80%功力,對得住自己!
希望今次既成績能夠達到目標啦....
咁就心滿已足lu...

不過今年會考對我黎講,壓力算幾大
好驚會差過上年...好驚會唔夠時間溫書...好驚中文同物理pass唔到...
好驚之後升唔到form 6....好驚這樣..好驚那樣....
幾晚都訓唔著呀....成日都唔夠精神....
現在終於可以訓番夠本lor...

最近好多個fd都成相成對...拍拖lu...warm死,哈~
我都好耐冇諗過拍拖依d野lu...順其自然吧啦,哈哈!

我係喜歡被你喜歡既感覺....但你要知道我是不會喜歡你的....
*這樣説....傷心吧....

何時都是"行動最實際的".....