2004-01-03 03:45:32婷 @ 四人邦

我和她們的事情

頭先聽FM 903
張燊悅同"危"鎮主持既<<絕情谷>>
今日的主題係"絕頂令女人喊的事情"
跟住講講下,張燊悅講到:
佢認為女仔如果見到人喊的話,自己不其然都會好感動,喊埋一份!

跟住我就即刻諗到我地4個上年參加學校既歌唱比賽la.....
我地"簡"左Cookies既歌"Forever Friends"
我地嗰排一放左學,有時間都會練歌,可能係最後一年la,
我地放左好多心機落去,好希望贏到
臨初賽嗰時,有好多朋友都幾睇好我地,
好支持我地,仲有,CAROL幫我地練歌,真係好多謝佢
我地真係好緊張呀!初賽之前唱左好多好多次~
有咩唔得就即刻改,希望唱到我地滿意為止!

好lu,經過佢地同我地講d鼓勵既說話之後,
我地好有信心,但戰戰兢兢咁入音樂室*初賽

我地唱完之後.....都仍然信心十足,仲係咁同自己講:唱完lu,即刻成個人鬆晒!
我地再行多兩步....唔知點解...突然靜左一陣...
我地互相eye contact la....跟住就.....
都唔知係邊個喊先la,總之我地4個係一個輪住一個咁.......喊晒lor
其他人都唔知我地仲咩.....haaaa佢地係咁安慰我地,又比tissue我地
我地最後都係走左入toilet大喊一埸...

喊左一陣...無事lu,舒服晒

heee,依家諗番,都好有印象呀!好似最近發生咁

依篇diary,希望佢地3個都睇到la,
睇完希望可以感動到佢地喊番一埸,haaa!

wei wei
Jennifer,Manda,Bonnie:Missed u All~