2005-04-03 19:00:42.++○o °

唱K.6小時

2005年4月2日

應邀出席唱k活動,
某人終於約得成了,好彩今日都冇乜踩屎!哈哈!

唱o左好多歌,由最新唱到最舊,
唱到中斷,大家都始終一貫的作風,
唔會再唱...點歌o黎笑...嘩哈哈!
永遠都係極品o既我恨我痴心啦~
阿Ed o既 "你o地係咪鍚哂我先"啦~
今次仲有許生同hocc o既舞姿......
當然唔少得LoLo~夜遙遙~而家跟arobic咩???
跟住睇返99同01年con...嘩!型到丫!

最後個死肥肥話要睇我,點......
唱唱o下...發覺歌詞好到point呀!

明明無無聊聊也要見你為什麼
明明時時常常掛透了你受折磨

靈魂完完全全背棄了你是受死
眉頭完完全全皺向了你是妒忌
神情完完全全撲向了你是想你
完全無遺留 我愛你沒禁忌

"明明無無聊聊也要見你為什麼"......
"明明無無聊聊也要見你為什麼"......

所以...我唔會等!
想係o個個地方見到你o既...
我會......打個電話先...
哈哈哈!

不過我未至於"時時常常掛透了你受折磨"...
所以...我唔會等!
我唔會等!!!