2006-07-19 09:16:30ling

i love you till no longer you will do..


旅遊的時候,.收到了3條比較那個的短信,.,

1."唔好變到點面對莪..呢排莪好努力苷習慣自己一個..唔去諗你咿+係到做乜..有冇唔舒服..莪一直覺得再見亦是朋友呢句話好假..但係莪希望莪哋可以做到..因爲你對於莪黎講好重要..
i love you till no longer you will do.."

一開始嘅時候唔命句英文咩意思,.佢亦都唔肯講,.但係,.淩晨3點記得嘅時候.莪又收到條苷嘅嘢,.

2."其實佢愛你,.所以,.請你唔好離開,.
i love you till no longer you will do.
<就算你唔愛莪,莪依然愛你,.>
唔該你,.呢句話佢淨係想你知,.唔好同人講,.更加唔好俾佢知係莪講...



受到呢條短信果鎮,.真係頗無奈,.早知句英文係苷解,.莪寧願唔知.呢個叫"婷"嘅女籽,.係一個鈡意佢嘅女籽,.果晚係佢到訓,.莪,.一d介意嘅感覺都冇,.

3.莪問佐果個女籽..佢話係你第六感強..如果你真係苷犀利..可唔可以知道莪心裏面果個人係邊個..話莪知..唔該曬..

當時,.莪襠睇唔到條短信,.扮訓着佐,.到第二日,.佢叫莪忽略條短信,.莪同佢講,.莪都唔識點答佢好,.


i love you till no longer you will do,.點解你仲要苷樣同莪講,.既然已經分開,.你就唔應該再苷樣同莪講,.,結束佐,.就已經結束佐,.就好似pet文講嘅苷,.其實,.莪哋一早就已經有各自各個生活喇,.唔係咩.?講散嘅係你,.無論係以前,.抑或咿+,.講散嘅一直都係你,.每一次你都係要莪去挽留呢段感情,.但係,.對唔住,.今次莪唔會再苷做,.莪都會攰,.莪都會厭,.就算莪咿+冇鈡意嘅人莪亦都唔會去挽留,.更何況係有,..個女籽話,.你愛莪,.叫莪唔好離開你,.,你愛莪,.,你就放莪走喇,.,莪自私又好點都好,.莪唔想再拖拉落去,.,應該完嘅,.始終都要完,.,今次,.莪離開佐,.就點都唔會再繙轉頭,.,.

對唔住,.今次,.係莪對你唔住,.你唔好再拒絕果d鈡意你嘅女籽喇,.學佢哋話齋,.唔好再自欺欺人,.莪真係,.唔會再繙到你身邊,.
ling 2006-07-20 09:08:30

”pet文講嘅苷,.其實,.莪哋一早就已經有各自各個生活喇.”
你留言到講嘅,.,
莪都唔知佢點解苷樣同莪講吖,.都唔知佢係咪有咩居心,.果時就係覺得奇怪佢飛短俾莪,.
點解你唔鈡意佢嘅.?你都識佢伽.?

pet文 2006-07-19 22:18:13

停... 乜我有讲过呢句话咩?我唔记得咗..
”pet文講嘅苷,.其實,.莪哋一早就已經有各自各個生活喇.”
其实嗰个女仔佢唔中意.. 一d都唔中意.. 我唔知系因为你嘅缘故.. 定嗰女仔嘅问题.. 虽然我觉得系后者.. 因为我都唔多欢喜嗰女仔...

仲有.. 做乜冇啦啦嗰女仔会飞条短卑你同你讲d甘嘅野架..我晕啦... 咩居心.. 系啦... 你得闲都系解释下来龙去脉卑我听好d.. 因为我唔多明..

不过anyway.. 虽然见到你哋e+甘.. 唔多系我想见到嘅.. 但系你哋开心就好.. 毕竟.. 呢d只系你哋两嗰人之间嘅事..