2009-09-18 14:44:21水晶靈

冇着數, 唔投俾你!

最近全城都被立法會選舉活動搞到好熱鬧,

不論你係街定係屋企, 週不時都會聽到宣傳車拉票ge聲音.

(宣傳車周圍拉票, 搞到夜晚想係屋企安安靜靜睇下電視都唔得!)

街上五顏六色代表唔同組別ge拉票人積極地派政綱, 宣傳品...

(街上除左有五顏六色ge拉票人外, 地下都多左好多五顏六色ge宣傳單張ga)

甚至有d組別為左拉票, 又請食飯, 又抽獎tim!

(屋企樓下對面街間酒樓, 晚晚都好熱鬧呢!)

成個選舉活動, 好多市民都好似好開心, 好興奮,

皆因佢地有着數攞ma!

尋日放工搭巴士時, 聽到樣關於選舉拉票活動有趣ge事.

唔係我八, 而係坐我後面個位lady講電話大聲左d 而俾我聽到je!

講返個電話內容先!

"頭先我係見到有xx組ge人係街度派野呀!

好似係度派d簿仔同其他野咁,

哼! 但係佢地睇人派ge, 我行過去, 佢都唔派俾我,

其他組別d人見人就派, 就算第一個miss左, 下一條街ge人都會派返俾你ga!

我覺得個組人有岐視成份lor~ 唔公正ge~

我一定唔會投佢地lor~ 而且我仲要返去上網講出黎tim呀!"

如果我係對方, 都唔知俾咩反應佢好

haha~ 原來呢d事都會影響到市民ge投票意向,

乜投票唔係應該睇政綱同候選人為社會服務ge態度咩?