2009-09-10 14:12:25水晶靈

第一次跟上司頂嘴

今日係我人生以黎第一次同老細頂嘴呀!

事原係兩個月前, 老細叫我準備一份餐廳註銷ge文件.

文件都準備好晒la, 連筆跡都驗埋,

正諗住攞出去交之際, 呀老細叫我唔好交住wor~

就係咁就hold到而家都冇聲氣la!

直到最近因為要準備十月份幫公司outlets續牌ge事先挑返出黎講.

我同老細講話間餐廳仲未cancel,

佢就開始發脾氣la~ 話點解佢叫我做ge事我唔去做wor~

咁我就梗係話: "係你叫我hold住ge"

"我係叫你hold住, 不過後黎我有叫你去submit ga!"

哇哇哇! 咁大隻死貓推埋黎口邊, 我今次點都唔會啃ga la!

實係佢自己唔記得左同我講, 跟住屈我la!

一句回佢 "No"

哼! 真係過份呀! 以前都屈我唔少la~, 我見冇乜所謂先唔同你嘈咋!

今次, no way!!