2004-08-20 17:42:30臭傑

柒的問題


放榜之後那日,我地一班朋友吃晚飯,再去中央公園遊蕩。期間大家研究誰會最先破處這個問題。我記得當時得票最高的人係我、阿寅、阿ke。我係有份投俾阿寅同阿ke的,原因之一就係佢地靚仔,搵起對象上黎一定容易過其他人。第二,因為佢地性慾強。投票之後,阿酬就解釋各人得票多少的原因,例如點解阿達一票都無,阿寅同阿ke爆燈,仲揭露埋大西同阿達「嚴謹」的一面。對此我先覺得頂癮,因為好耐都無做過咁無聊的投票,而且仲有專人當場解畫。然而我更加地感到詫異,我原本以為大西同阿達都會有幾票的,點知佢地在阿酬口中竟然變得如此渺小,如此「女性過敏」...阿酬對佢地的評價完全與我想像中的佢地唔同,例如大西,這種對女生親切殷勤的紳士,理應在情場如魚得水至係,點知...又例如阿達,男人味十足,把口無時停,應該好識得冧女至係,點知...原來我之前對佢地的觀感都只係一種誤解,認真慚愧。講講下講到阿ke,咁就不能不提阿邊個邊個啦。到而家佢地的事跡仍然好似神話一般地流傳(也許像神話一般不能理解?),猶其是那幕「老豆返黎,偉哥勇救痴男怨女」,簡直係百講不厭。跟住到阿寅,大家支吾以對,算啦,希望佢明白我地的有口難言之苦啦...
跟住到阿酬,我同阿lin都一致認為佢係故意性冷感,例如在睇片的時候唔扯旗。其實呢樣野大家早有共識,所以省略地講,阿酬,你做硬一世青頭仔架啦,除非你咁幸運俾人強姦啦。到思榮,完全唔記得,因為個陣太急屎,完全集中唔到精神聽。

跟住到我自己,其實我好奇怪點解大家咁俾面投我,自問唔靚仔,做野同講野又柒,不良於運動,讀書又唔係特別勁(中文得個D,到而家我仍然好撚唔GUR,阿盛都有個B)。不過阿達講左一句,令我呢幾日不斷沉思呢個問題。佢個陣話「我投你,係因為覺得你好夠薑」。(跟住阿LIN就憶述上次去CAMP買厠紙個幕...其實我無諗過我講一句會有咁大效果,真係幾意外,同埋幾自豪。)我到而家仍然諗唔通點解我係人地眼中係好夠薑,但在自己眼中就覺得自己好細膽,究竟係咩原因呢?究竟係其他人唔理解我,定係我唔理解自己呢?我諗左幾日,終於都有個概念。我發覺我每逢有令我緊張的事,我一係逃避唔理,一係就深呼吸,跟住就豁出去,完全唔考慮驚唔驚的問題。啓發我得到呢個諗法的係一件中四時候的事。那就是我幫鄭楠香人群女孩課後溫習的事。由於個陣怕女仔的病未醫好,加上之前又大叫I love u,搞到自己好似犯罪咁,一見到佢就好唔自然,再加上仲要有三個女仔壓場,不出所料,大約十分鐘後我的忍耐力到達極限,我臉紅了...我知道這是最無面的事,我當時真係恨不得當場瀨屎,等自己有個借口去廁所整理一下自己。然而我又知道,只要我想做d乜野黎掩飾,我只會更加面紅,更加仆街。就在危急關頭之下,我豁出去了,我竟然不荒不忙地同佢地講:「唔好意思,我有點怕醜,所以我面紅了。」就在這一剎那,我釋放左自己,我竟然有種衝動想盡情面紅落去,因為我已經坦誠地話俾對方知我最怕俾佢知道的事,再無乜野值得隱藏了。雖然咁樣無幫我消除面紅的困擾,但我接住的時間係愉快地面紅的。

呢件事同夠薑有乜關係呢?相信聰明的讀者已經估到,我夠薑在敢於俾其他人見到我最柒的一面,甚至以此為樂。而呢樣係好多人都做唔到的。我諗呢樣都可以算係性格上的一大優點掛!究竟我呢種特點係如何形成的呢?我諗這要和環境給予的安全感有關。簡單黎講,我放膽柒的地方通常都在呂中之內,而在恒商我竟然做左一個木獨佬,雖然也能勉強講大量笑話,但始終無左那種無拘無束的感覺。一句講哂,熟悉與不熟悉的問題。明白自己有咁的優點,令我有種優越感,一種因顛覆常識而得到的強力感和快感。希望以後都能放膽地柒下去。