2009-08-08 20:38:25Wai C

a dream

我發夢

..........................去左學化妝

 

 

不做counseling....... 變左做個化妝師woo......

 

 

^.^

 

 

將會進入何記的第2年

我仍然很想要一間自己工作的房間

但是.....基於學校地方太少 而workers 太多...

我沒有提出這個貪心的要求。

 

但間唔中   我都會掛住胡漢輝那間勁嘈的房間的.....  ^.^

 

將來   我會唔會繼續做一個學校的worker 呢?

還是.... 都是去一轉澳洲好?

 

where is my dream ?