2004-09-28 23:48:23wai_b

中秋便服日

  時候過得好快,咁又中秋啦;我無約人,因為返左咁耐學,好累,寧願0係屋企on0下line算.... On左咁耐做過d乜?好無聊,周圍睇下album,check 下email咁,其實真係好徙時間。但我又想頹下,mon-fri真係衝得太行啦.....

  李丸文今朝class meeting用visualizer show左大家f.1 0既學生相出黎,人人都變左好多!! Time flies… 前日以利沙開會,我地上左大檔買lunch,去到已經執左0既「惠生甜品屋」,就諗起f.1第一、二次食lunch 0係0個度食,我嗌左炸魚皮河(定麵呢?),食唔晒d魚皮,個阿姐仲問我駛唔駛要個膠袋打包,我話唔駛;仲有佢送糖水,食0個陣我聞到隻羹有異味...

  0個次lunch係同ivy同阿治食,0個時我地返學放學都一齊架,我地三個人都住新翠。我f.1尾搬左去海典居,之後lunch同翠姐去陳b屋企食,直到而家都係。f.5又搬番黎雲疊,可以行返學,每日都會撞到唔同0既人;上年我仲狂撞到卓卓,包括0係282站同行落新翠條路度,但今年唔見左佢lu。

  時間真係過得超快!! 咁就七年啦,就快要走啦.. 所以近排都狂影相,再唔影就無架啦(想睇相就去albums.stmc.edu.hk,click “personal albums”,click “waib”)。同埋我覺得f.7真係應該日日帶相機>>>>>>上個禮拜assembly完左check校服,我地班好多人都捉染髮;佢地唔係無染番黑,而係染得唔均勻,仲有一兩度啡;仲有裙腳唔及膝;男仔捉皮帶....總之就好多人都留左0係操場俾訓導老師逗啦。無事0既人包括我返番去geog rm,我去左窗台睇落去操場,睇下佢地被逗成點,仲叫埋成班過黎睇,因為kinkin被check校服,佢不斷好有儀態咁攝衫,好搞笑........真係好後悔無帶相機,f.7啦喎,無乜機會成班俾人捉校服架啦.... 雖然影唔到,但我會記住呢d片段。



  仲有件事好值得記低,就係上個禮拜0既computer堂啦。0個日係double lesson,我準備好嚼爉0既心情行入1cal(呢排教緊database|||||),點知張華生話呢兩堂唔教書,睇一套叫《digital dark age》0既documentary我地睇~~~ 套片係tvb pearl 0既program黎0既,內容講現今資訊數碼化,人人都以為d data可以keep好耐,好安心;但其實科技一日千里,每隔十二個月就有新型號0既machine面世,多數都唔support舊0既storage device,例如punch card而家無機read到,好舊0既floppy都係。如此一來,就算d帶、碟keep得好好,第日都未必可以睇到。而且cd-rom唔可以keep一生,好易花and lose data,美國有company係專幫人修復損壞左0既碟/ any other storage devices,從事呢行0既人都話lose data係好common0既事,每日都處理二三十宗。

  主持人用左個比喻黎講digital age有幾dark──以前古埃及0既文字好難解讀,咁多年黎都無人明白,直到一塊刻左古埃及文同希臘文0既石碑出土,先由一位古埃及專家解讀到。如果而家0既科技繼續progress so radically,下幾個generation可能已經無machine read到今日通用0既storage device,無辦法知道呢個century發生過咩事;其實呢個情況而家都發生緊,好多舊式卷帶(多到可以裝滿好多間房)都無人理,如果要copy裏面0既資料落新式storage device度,係極之time-consuming0既。佢地犀早變垃圾....

  有鑑於此,美國有人專門收集舊式電腦,好好保養同維修,等呢d舊腦仲可以read舊時0既碟/帶。仲有個氣象學家,佢主管0既observatory store左好多年0既weather;但部新電腦(速度快d,可以更準確咁預測天氣)就read唔到呢ddata,參考唔到舊時0既資料,所以要搵人將d舊data轉晒落新碟度,但可能要花費經年先finish,而0個時新電腦又會面世........ 科學家於是研究可以永久儲存資料0既device,結果竟然係水晶!我細個睇蘋果專欄,石琪有次講開atlantis,就話有人發現atlantis遺趾有似乎係用黎store data0既水晶,刻有類似1100101..咁0既訊號,同電腦一樣!!!! 而家科學家竟然又研究用水晶黎store野,真係好邪丫...可能第日d人會完全唔知我地發生過咩事,好似我地不斷研究古文明,雖然好多古文明都發展到一套完善0既文字系統,但我地都唔知佢地過0既生活係點;未來人都係一樣,唔知我地做過d乜,佢地可能會叫呢個period做digital dark age....

  套野真係好好睇,引人深思;靠d碟不如靠自己個腦,記住每一個happy moment, precious moment...  雖然《digital dark age》好有趣,但要專注咁耐其實都幾exhausted,所以一播完人人都訓低左(好齊咁扒低,場面壯觀),張華生好體諒咁話俾七分鐘我地休息;但係佢直到打鐘都無叫醒我地!! 好好人丫~~ 我訓得唔係好deep,只係好shallow,基本上係0係意識同潛意識之間遊走,發發下夢會聽到前面b薇mouse0既click click聲.... 但係訓得好舒服,一來阿sir熄左前排燈,二來computer rm 凍凍地,氣氛好好(I mean訓覺0既氣氛)。我0係打鐘前幾分鐘慢慢醒左,阿吉無幾耐都醒左,佢起身第一句話係:「我頭先發埋夢添呀」,嘿..我都有發丫~

  computer之後係ue堂,要float上401,我行到四樓走廊,望見操場草木繁茂,遠山翠綠,突然覺得世界一片光明(好娘呀....!),因為頭先訓得太舒服啦~~~

  唔知點解好似同dcomputer阿sir特別熟,俞sir前排又約我、阿吉同關關食飯啦,但我地仲未傾好邊日黎覆佢。對上一次一齊食飯係水運會,0個次我地請左佢,今次輪到佢請我地啦~hehee~~要快d約啦,時日無多勒。





偶然0係一個net fd 0既diary睇到>>>>

小丰:『你相信我可以由彈鋼琴知道現在幾點了嗎?』

小貝:『哈哈 !少蓋了啦!別開玩笑了!』

『那我試給你看。』說著小丰就坐在鋼琴前面開始彈起貝多芬的悲愴……

幾秒鐘後牆壁傳來鎚打聲,一個憤怒的聲音叫道:

『喂! 幹你娘,你知不知道現在已經凌晨三點了。』