2004-10-01 11:07:06呀慧

中秋節之旅

本來我都想自己打返中秋節做過d乜,但睇完高比日記之後,我想打果d同佢有88%都一樣,所以經過佢同意之後,我就決定copy佢篇日記^^真係唔該晒高比喇^3^

雖然琴日係中秋節,
但我都仲要番學~
頭個三堂好難先捱過.....

之後就係三堂空堂~
哈哈...我地幾個係到傾埋d無聊野~
跟住又拎左圖書館唔要既f4紙接船仔....
最後佢地仲玩"傷殘奧運遊戲".....
例如,手指100米跨欄....紀錄係"4秒"....

快快樂樂過左三堂~

lunch既時候~
我地經過so-called既公園仔,
哈哈~~我地玩"tum""tum"轉~
完全恢復我地既童真~

最後兩堂~我地又只係傾計~
世史又變空堂lu~
阿鬼仲拎左月餅番黎一齊食~
好開心咁就過左8堂呢~

放學既時候落左lab搵佢地,
之後我就番屋企換衫,
我地約五點半係巴倫紐等...
其實我好想睇"機場客運站",
但最尾去左睇"墨斗先生",
講真,套戲b4我未聽過....
連邊個做都唔太知,
睇完.......雖然又唔係無笑位,
不過....我真係覺得套野好無聊.....好悶

睇完戲我地去左食飯,
但因為我要誡口,so只係飲野~
之後七個人一齊搭車過富泰搵珊珊,
到左就去百佳買野........=_=
我地之後行去嶺南附近等埋阿慧同邦一齊行上山!

(我係呀慧,其實我冇去睇戲,因為我要入去天水圍做節^^,之後又响西鐵站撞到呀邦,跟住就join埋佢地喇)

今次"上山之旅"成員有10人,
我,慧,珊,bee,思慧,打比,康康,國濠,邦,mc....

上山條路好黑.......
阿慧又成日嚇我...
好辛苦先行到上去..........好累呀.....

原來個度有一班人bbq,
我地就係附近既亭裡面點candles,
不過我地多數係講野,
都無咩野玩過....
之後差唔多十二點就行番落山,
我地諗住落番富泰玩~
走個陣,附近班人同我地講bye bye~

行番落山好快呀~
我地差唔多個個手持燈籠~
向山下望個view幾靚tim~

之後佢地幾個番屋企~
得番我,慧,珊,鬼,康,邦六個人~
我地上左去平台公園坐....
玩左一陣溝野飲既"話事啤",
最好笑係原來醋加鮮奶會有凝固成jelly咁~
之後邦同珊無幾耐就走~

阿慧送邦搭車個陣,
我~鬼~康訓左係"sir"滑梯度傾計,
嘩....個feel勁舒服呀.....
向上望就係一個又圓又亮既月亮.......
之後ii同燒鵝仲上埋黎傾計,
我第一次見ii既狗咋~

可惜有班mk仔好嘈~
佢地仲撩ii隻狗~
狗狗好勁呀~!~佢好有靈性咁保護主人~
之後我地決定離開呢度~

我,鬼,康就上左阿慧屋企訓~
哈哈~~我地三個都換左衫~好kind~
我地每人都講左自己最變態既事~
睇左陣電影~無啦啦有成人廣告~
keke~~我地唔俾康康睇~
之後我差唔多四點就訓覺~

康康就好啦~~訓sofa~
我地三個就訓地下~
點知......阿慧竟然訓得好少...
佢仲可以五點幾個陣望落街睇人玩數字球...
之後佢六點仲叫醒我地起身睇"還珠格格",
我碌左好耐.....差唔多六點半先起到身....
但係點知上半身可以move,下半身無知覺move唔到,
佢地仲笑我下半身未訓醒.....shit.....

之後我地洗好面~換好衫就打俾珊珊,
哈哈~因為佢琴日邀請我地食早餐~
我地幾個一面食一面傾計~
好無奈呀...阿慧同阿鬼話我琴日訓覺d事~
我邊有懶訓wor.....
最好笑都係阿鬼~佢件事.....so funny~

就係咁過左一日開心既中秋~

(copy from koby fok)