2004-09-25 21:53:52呀慧

city U + 新警察故事

早上8:30,我地四個(高比兔,debbie,思慧,& me)响兆康西鐵站集合去city u,
睇下呢個課程介紹,雖然深知本人升大學既機會係微乎其微,但去睇下都好丫,
可能去完之後會比心機d讀書呢,哈哈~

搭西鐵去到美孚食早餐,個早餐確係幾唔錯的^^“
去到city,人好多,展覽既地方好細,雖然介紹既課程好集中,但係太擠擁了~本應我地諗住聽talk既,但基住好多人排隊,於是放棄左了!!過左一陣,就離開左city lu~

後尾,思慧同debbie去科大,我同高比兔就去左旺角喇~
因為我話想睇戲,於是,我地就去左新世紀廣場間嘉禾睇<<新警察故事>>!唉,我o岩o岩睇完高比既日記網先知,原來佢本應唔係好想呢套戲嫁乍,好彩佢都冇後悔睇~梗係啦,套戲好睇ma,冇計la,「成龍出品必屬佳品」^^

<<新警察故事>>讚讚讚讚讚
好好睇呀
.一開頭就死9個差佬,你都咪話唔驚...因為都死得幾殘忍>_<
.可以睇到當時既deep仲好fit(型呀,但太快死喇,有d唔捨得==!)
.daniel做得好好呀,好奸呀
.成龍打得好
.霆峰個look好似莫探員
.尹子維好型呀,尤其係响大廈外牆採單車果野
.呀sa同chaile都幾好
.睇足123分鐘,ng片段好搞笑(^^劉以達)

睇完呢套戲之後,我就更加了解高比~點解?
因為我地買戲飛果陣要拎學生証出黎,唔知點解高比佢會拎左上年度果張出黎,枉佢仲好醒咁比有相果面人地睇,哈哈,可能人地睇得佢個樣老左好多,所以check佢要清楚d,免得佢係扮學生,响度厄$_$,當時既高比當然係好“籮”啦,都未見人咁“豬”嫁,哈哈~笑死我呀^^

睇完我地就去左行街,一人買左一條褲>>>>>