2007-12-31 20:15:50♀ω〈魔羯〉﹊☆↗☆

屏息的愛

http://www.im.tv/vlog/personal/595519/3101168
夏恩華德 屏息的愛Breathless by Shayne Ward

我的影音播放列表
瀏覽:2569│收藏:5│回應:0│引用:1

傳送至家族 分享影音 檢舉影音 引用影音 收藏影音
‧分享這篇影音 複製連結 說明
在網址列輸入這段URL鏈結,即可直接連到本篇影音日誌之網頁。
‧影音連結分享 複製連結 說明
輸入這段HTML語法就可以顯示出影片縮圖並提供連結,可直接連到本篇影音日誌之網頁。
‧嵌入此支影片 複製連結 說明
把這段語法copy下來,貼在任何可用html語法編輯的網頁上,就可在該網頁中嵌入本支影片喔。
‧引用這篇網址 引用到我的Vlog





Lyric

Shayne Ward - Breathless


If our love was a fairy tale
倘若我倆的愛是童話故事
I would charge in and rescue you
我願不顧一切拯救你
On a yacht baby we would sail
乘著快艇遠離一切
To an island where we’d say I do
到某個小島互許終身

And if we had babies they would look like you
如果我們有寶寶 他們一定很像你
It’d be so beautiful if that came true
這美夢若成真 該有多甜蜜
You don’t even know how very special you are
妳不知道妳擁有多麼獨特的魅力

[Chorus]

You leave me breathless
妳給我屏息的愛
You’re everything good in my life
妳代表我生命所有的美麗
You leave me breathless
妳給我屏息的愛
I still can’t believe that you’re mine
無法相信你願和我在一起
You just walked out of one of my dreams
妳彷彿來自我的夢靜
So beautiful you’re leaving me
妳完美無瑕 妳給我
Breathless
屏息的愛

And if our love was a story book
倘若我倆的愛情是本故事書
We would meet on the very first page
我們會在第一頁就相遇
The last chapter would be about
最後一章的結局
How I’m thankful for the life we’ve made
就是我對我倆生命交融的感激

And if we had babies they would have your eyes
如果我們有寶寶 他們會有像妳得眼睛
I would fall deeper watching you give life
看妳製造新生命 我會更愛妳
You don’t even know how very special you are
妳不知道你擁有多麼獨特的魅力

You leave me breathless
妳美我屏息的愛
You’re everything good in my life
妳代表我生命所有的美麗
You leave me breathless
妳給我屏息的愛
I still can’t believe that you’re mine
我依然無法相信你願和我一起
You just walked out of one of my dreams
妳彷彿來自我的夢境
So beautiful you’re leaving me
妳完美無瑕 妳給我

You must have been sent from heaven to earth to change me
妳從天而降改變了我生命
You’re like an angel
妳就像天使降臨
The thing that I feel is stronger than love believe me
妳讓我感到比愛更強的感情 相信我
You’re something special
妳擁有獨特的魅力
I only hope that I’ll one day deserve what you’ve given me
我只希望有天能回報妳給我的一切
But all I can do is try
但我也只能盡力
Every day of my life
用生命的每一天盡力回報妳

You leave me breathless
妳給我屏息的愛
You’re everything good in my life
妳代表我生命所有的美麗
You leave me breathless
妳給我屏息的愛
I still can’t believe that you’re mine
我依然無法相信你願和我一起
You just walked out of one of my dreams
妳彷彿來自我的夢境
So beautiful you’re leaving me
妳完美無瑕 妳給我
Breathless
屏息的愛

You leave me breathless
妳給我屏息的愛
You’re everything good in my life
妳代表我生命所有的美麗
You leave me breathless
妳給我屏息的愛
I still can’t believe that you’re mine
我依然無法相信你願和我一起
You just walked out of one of my dreams
妳彷彿來自我的夢境
So beautiful you’re leaving me
妳完美無瑕 妳給我
Breathless
屏息的愛




3101168

上一篇:自己