2004-04-30 14:18:00vivienne

30/4/2004 通頂的收獲

都話左要勤力就講得出做得到,尋晚好想訓覺之際,沖左一杯齋啡黎提神。我人生第一杯無糖又無奶既咖啡!!對於平日絕少甚至乎係唔飲咖啡既我,真係苦到爆炸,好難飲都逼自己飲,但亦都多得佢既苦,令我成晚好用心讀書、讀lecture notes、仲讀埋foundate notes。估唔到發力真係會溫得完,而且仲有時間許可可以覆書,覆完書沖埋澡再食早餐,到8點零至落樓,約好johnny一齊搭車去馬場考試。份卷比我想像中淺,原本expect自己會一路做一路驚,不過最後都冇野,考完試好輕鬆,執番一身彩。但我點都估唔到,一晚冇訓我左邊臉就出左一粒紅色暗瘡,呢個就係通頂既禮物啦,好醜,而且Mandy第一眼見到我,竟然唔係問我識唔識,而係摸住我塊臉問我點解好耐冇見我就殘左咁多???點解?我點知點解呀,忙就殘囉,唔識得愛惜自己囉,睇黎我極度需要收埋自己好好休息下。我記得兩個星期前自己寫日記話預計未來2 weeks會忙到癲,係啦,冇expect錯架,我真係好支力,both個身體、個心靈、個腦袋,好想停低,但一停落黎我又唔鍾意,真係煩。其實o係呢個時候,我好想有人聽聽我講野,講下d無聊野、低b野、8卦野,開懷咁大笑。