2004-02-08 00:52:37vivienne

1/2/2004 嘉年華,明年見!

終於到左最後一日
好似同嘉年華好有感情一樣
呢個幾月個呢到既games & rides日日見
同其他staff & superviosors又日日見
食又一齊玩又一齊做咩都一齊

雖然係好辛苦有時忙起上黎要日曬雨淋
但其實開心嘻嘻哈哈既時間亦都有好多
突然間要講拜拜聽日開始唔洗返工個感覺好奇怪
眼見住一過十一點就人人動手收檔拆野
pack公仔入箱..拆檔拆機動遊戲拆得既拆
好唔想見到拆得咁趕咁衝忙..我真係唔捨得走
走左咁第時我就要返過去讀書過番d沉悶生活
日日返學放學煮飯洗衫打理家頭細務照顧自己..
好唔想d時間過得咁快呀!!可唔可以重新再計過?
嘉年華可唔可以再開過然後我黎再interview過呀?

呢段日子自己玩得好開心好高興
好多朋友好熱鬧每一刻都係好充實既
好高興可以識到好多朋友一齊過聖誕除夕新年
希望真係可以做得到keep in touch
我知道實得既!!話唔定同d人返到sydney再見呢
同埋我地F zone有好多好多活動湧住黎
影埋影埋咁多相唔知send到幾時呢??

但係隻紅色snoopy仲未偷倒
irene一定對我好失望啦實..