2004-06-24 02:35:59名探偵◤弓箭◢

興奮的一天

今日終於grad 喇~~~哈哈!!!
終於都完結左我ge中學生涯啦
真係好興奮~~!!!

影左好多相添bor~~~
不過當我番黎處理D 相哥時
發覺我第一張竟然唔係同我媽媽影bor~~
而係.........

雖然話不校有三, 無後為大je~~
不過好彩我之後都同番佢地影~~~^^

好似差唔多全班都影哂
不過最可恨的都係那個名為Liz Ao 的女孩子
竟然一完個Ceremony 就走左去
搞到我同唔到佢影相
!!!!!!!!

不過真係好興奮
該收的都收到了
該送的都送到了
收ge人開心
送ge人都開心

D 相都post 哂上網架喇~!!!^^