2007-01-28 00:22:05Ba bY P o oh

不同的定義

原來你一直都有咁ge錯誤想法

︶開心︼原來我有咁幸福ge將來

但...點解要我先苦後sweet得咁辛苦...
點解唔可以苦中帶sweet??

其實我覺得唔一定要係咁...



唔知點解...
今日入夜後...
個心突然變得好唔開心...
突然成個人空晒...

經過呢幾日咁樣...
我覺得好攰..
好似就黎冇力支持落去咁...
真係好攰好攰...
好想...有一晚可以一教訓到大天光..
唔會晚晚個腦都不斷諗野...訓唔著...
再唔係訓下..又醒下...又諗下我地ge野..

其實我都好驚...
半個月之後..
你已經放棄左我...
唔再等我返黎你身邊喇...

由星期一開始我就要返全日工喇...
到時一定攰死我啦
之後再下星期就又要開始返學喇

陳諄諄...
你唔需要將下個月返工ge時間表就我...
因為...我會比你更加忙...
今day真係好掛住你...
我有d想拎返個poohpooh攬枕比你攬返住黎訓...
等你覺得我係你身邊...
2007-01-28 03:09:56

我會改變自己既諗法...
希望你真係會苦中帶sweet...
有時我做好多野..只係你唔知姐...

我唔使入夜...呢幾日我無一日唔係成個人空晒咁
我前晚係唯一一晚可以訓到..不過都係眼淚陪我訓
真係無一晚唔流眼淚...多多少少都會有
但埋個心好痛好痛

你放心..我唔會放棄等你
永遠都唔會放棄..
只要仲有希望我就一定等
除非你令到我死心...

你呀...到時記住休息多D呀..
仲有呢幾日好凍...著多件衫
你知你架啦...好鬼易病
無我係你身邊照顧你架啦...
唔好病呀...

聽到你又要返學有D唔知點既感覺
我諗你明我想講乜

其實我想問你好耐...
唔知我地係咪真係心靈相通
我無呃你架
我都想問你再比返個攬枕我
或者你可以放係我架車度...反正你有KEY