2007-01-26 00:30:20Ba bY P o oh

25/1

今day我都覺得好攰...

不過見你話""唔會放pat自己""覺得開心

真係好擔心你

你係到強顏歡笑我知你一定好辛苦

今日聽個同學仔講...

"""當一個女仔變左心就好難返轉頭

但當一個男仔變左心.佢都會返轉頭""

我諗你睇到兩呢句說話應該會好驚~

其實一直以黎..

我都唔係好清楚我自己想要一段點ge愛情

知d ge...but not deep...

我知道..冇人係完美...

更加冇一個人係可以完全合付晒我ge要求

但...我覺得如果你黑意去改變自己...就已經唔係本身ge你

我記得你話..我唔鐘意你d咩你去改...

今日突然唔知點解會咁樣諗

就係...通常哄人ge時間就乜都會應成...

但到到最後係咪真係會做..又好像係另一回事了~

今日...兩個都唔係我身邊

我真係可以淨淨咁諗下

夠竟我需要一個什麼樣ge愛情....

但我相信你一定知道...我討厭""性""

但...你比我ge感覺係...""性""對你黎講都係幾仲要~



* pls記住...你要比心機返工...返學

我地之間ge事暫時唔好比d大人知住...

我知...要你屈住屈住你一定好辛苦..

比d時間我...
Ba bY P o oh 2007-01-27 12:31:12

你並唔需要驚架..
因為..我個心冇變到~
i will be back~

2007-01-26 03:57:56

見完呢兩句說話我真係好驚好驚
我無話要刻意改變D咩..
我諗我既SMS已經講得好清楚

但"兩個都唔係你身邊"
比我感覺好難受..
我真係接受唔到我自己女朋友諗第二個男仔
好辛苦...真係好想好想放棄
但我唔甘心放心...
因為我仲好愛你
我亦知你未變/沒變晒...
我仲對你有信心

我一定會比時間你
無論幾耐幾耐都好
只要係我想要既答案就OK