2006-12-12 12:58:46Ba bY P o oh

像初戀ge感覺

陳諄諄~
12月8,9,10日
我都好開心...真係好開心
好多謝你啊~

你知嘛..
真係好耐都冇咁開心喇
好似回復返以前咁..
仲有d似岩岩開始一齊戈陣咁

最估唔到係...
你竟然即告陪我去k
不過雖然我知最大原因唔係咁
係同肥仔佢地去食飯同去碌鈴..
但我都知道你唔想我一個人去唱k戈到先..你唔放心...
不過戈日真係好開心...
真係好有拍拖感覺

9/12
hee~我地又去賭$喇
真係好曳呀~
hehe~你夜晚上o左黎同我屋企人一齊打邊爐~
haha~

10/12
今day陪你去睇車車...
感覺多好..
好似你當我係你ge一部份
你都會睇下我like唔like...
覺得你真係當有我ge存在...
so sweet~

陳諄諄呀~
你唔好唔開心啦..
你把口話冇..
但我感覺你好似有bor...
我覺戈只係你冇時間去渣咋...
所以先好似唔係好熟咁
如果你而家叫我渣返手波
我諗我不斷死火都似..
仲有呀...
你唔好對我冇信心啦
上次講大話呃你我知係我唔岩
不過我都係怕你多心o者
下次我會好老實咁同你講架喇
相對你
如果你老實同我講都係總好比怕我多心而呃我
咁樣我個心都會好過好多,反而因為怕我多心而呃我..
咁樣我可能會更多心..
pls forgive me la
baby~
2006-12-15 03:12:55

呢幾日我都好開心...
我都想以後你會多D同我D FRD一齊出下去玩

唔知呀...
始終我一日一日見你渣得好
自己連車都無得渣...
個種感覺真係唔太好
唔知呀...
我都好想快D買到車...
但買車個D我都同你講過
好多野要考慮埋

信心唔係話比就比
都要慢慢返尼既...
唔好急...
我都會盡快回復信心