2006-10-07 03:05:38Ba bY P o oh

月餅節快樂

今晚...
真係好開心...
除o左發唔到中秋財之外..

本來我真係好驚會趕唔切去睇煙花架..
好彩...最後都趕得切去..
先先就同你分開...
一個高一個低係到睇...
但..真係好想你攬住我黎睇..
咁樣先有感覺架嘛..
同埋我覺得去d人多ge地方睇
又係好有節日氣氛的..

上次...國慶節戈晚
大家鬧晒大交都冇欣賞到戈d煙花
真係waste晒...
不過戈晚...真係好sorry..
希望你唔會記係個心度啦...

陳諄諄...
>p<

i dont love u much..
but...

i lovE u

中秋節快樂 ^3^
2006-10-11 00:50:19

我都好開心可以同你過到一個咁好既中秋節
但呢晚令到我覺得真係唔可以比你掂賭呢樣野
如果唔係你一定係爛賭婆:P

國慶個晚我都有錯.....
我都同你講返聲SORRY先
我都希望你唔好放係個心度
或者有時我覺得..
兩個人一齊太平靜都唔係一件好事
反而有D嘈咬...
咁先係有樂趣...
先至會增進感情
至緊要係每次我地都識去點解決就得
我都對我地好有信心

u don’t love me much?
but i love u so much...^3^