2005-03-05 17:04:00小Wing Wing

60. §§ 心跳回憶 §§...... 我知道是甚麼啦!

好涷呀!好凍呀,我凍到頭痛呀!

終於都收齊了所有禮物啦!
是耳燭和水療泡泡按摩機呀!

媽媽說:「古靈精怪是甚麼來的?從來聽也沒有聽過,一定是你叫馬高仔買的了。只有你才想收這些古怪東西。」

「不是呀,是他自己買的哦!因為他聽到我常說要把浴缸拆掉,換過一個水療的!還有在hk magazine見到耳燭的介紹,說好想要,但一直都不知在那裏買。」

「吓!換一個都要幾萬蚊,你邊有錢呀?耳燭咁怪,好好玩架咩?好似煙管咁...不過收到d咁古怪的東西,你一定開心死啦!」

「呵!夢想來的嘛!最近興spa嘛!」


哈哈哈,你竟然記得我d 咁無聊的事,很開心呀!希望你可以永遠記得我的小事啦!兩週年快樂!

我愛你