2005-02-02 00:49:13小Wing Wing

56. §§ 心跳回憶 §§...... 很感動哦!

昨天又是早上返學,下午到觀堂和長沙灣影相做fyp,然後晚上又要去HALL 開渣打的會。好好好忙哦!

哈哈,小狄狄放假都來city陪我食飯呀!好感動哦,很開心呢!
所以我要寫低佢!(因為常常被人話我唔記得人地d 好處,呵!)

太好啦,佢咁乖,我就送左隻金馬蹓比佢做新年禮物啦!

快D 到十二號啦!咁就可以日見夜見啦!








工作表:

1.有一半的地區還未影相喎...仲有INTERGRATION 和 PROGRAMMING。

2.渣打的intern 現在由極programming 變成 half programming,half design。睇黎design 個PART 都是由我LEAD 架啦!

3.在民政還要和死人頭繼續作戰,直至我轉組/佢被人炒。