2021-07-29 19:47:34vickong

服務至上的大陸種牙診所——深圳維港歡樂口腔

我今日想同大家分享一間用心做服務嘅大陸種牙診所——深圳維港歡樂口腔。

 
點解覺得佢係用心做服務?因為佢每一個細節都做到非常好。
 
第一次接觸維港歡樂口腔,係在本港嘅討論區,當時見到好多絲打巴打話佢好,給咗好高嘅評價。出于好奇,網上search診所相關資料,發現佢係深圳市中心靠近口岸嘅地方,仲發現維港歡樂口腔基本都係大陸名牌大學出來嘅醫生。以嘗試嘅心態打電話過去,接電話嘅姐姐態度十分好,有問必有答,仲提醒我,如果我覺得搵診所有困難,佢哋有專車服務;如果我工作日無得閒,可以選擇禮拜節假日去。這個就係我覺得做得好嘅第一個細節——從顧客嘅方方面面考慮事情。

深圳種牙診所
 
第二個做得好嘅細節體現係種牙價格上。深圳維港歡樂口腔唔會因為自己嘅服務做得好,就將價錢提高,甚至有d服務價格仲低於市面價錢。比如我選擇嘅以色列種植體,包埋牙冠、手術費、治療費、材料費等先一隻5999人仔。佢嘅收費全部寫係收據單上面,完全唔驚診所再次收費。深圳維港可以係咁高的服務水平中保持咁親民的收費,我覺得係件要非常用心去維護嘅事。
 
對於衛生標準嘅態度,係我覺得深圳維港歡樂口腔係用心做種牙服務診所嘅第三個原因。參觀診所可以非常直觀嘅睇到,診所任何手術用具都有進行無菌消毒,每個醫生嘅清潔都做得好到位。佢都係領先獲得衛生部門核准嘅,種植牙專科無菌手術室資質嘅牙科機構。我認為,任何診所想獲得這個頭銜都要下好大成本,而這個都表現出一個診所嘅衛生條件。
 
我一直覺得,細節最容易反映一個人或一件物。深圳維港歡樂口腔用細節體驗出佢嘅用心,所以我會想同大家分享佢,希望大家都去深圳維港歡樂口腔體驗舒適嘅種牙服務。
 

 

牙科小Tips: