2020-05-27 17:25:59vickong

想杜牙根?推薦你去深圳維港

強烈推薦大家去深圳維港杜牙根!真係價錢平,體驗感好。好奇我點解會咁講?聽我同大家分享我嘅深圳維港杜牙根經歷。

 
細時唔中意擦牙,屋企人又冇潔牙意識,等上高中想愛護牙齒時,已經壞左一隻前牙。之前係食雪糕會痛,半年前變成晚黑訓覺都會痛,冇辦法正常生活了。

後尾去沙田一間診所睇牙醫,牙醫當時話我係蛀牙蛀壞神經了,如果唔想佢痛,就要杜牙根。了解左一下價錢,真係好貴,冇辦法拿出成皮去杜牙根。見網上shing推薦去深圳維港杜牙根,根據網上留嘅號碼,撥打左診所嘅電話,接電話嘅小姐姐態度非常好,就算我問題再多,佢都耐心回答,嚟係一個加分點。成功電話book位後,到約定日子,我就搭火車到羅湖站,落車後行路過對岸停車場,上診所派嘅專車,冇幾耐就到診所了。

深圳杜牙根
 
見到診所嘅第一感覺係衛生,唔見一點灰塵,而且接待姐姐微笑待人,俾我一種比較親切嘅感覺。我仲有係診所見到除咗我之外嘅三位friends,佢地都上來維港睇牙。見到預約嘅醫生後,佢就帶住我去就診室睇牙,先係用棉簽簡單檢查我嘅牙齒情況後,帶我去影牙片,同樣嘅結果,都話牙齒已經蛀壞左神經,建議杜牙根。之後同我介紹左診所嘅杜牙根套餐,我最後選左最平嘅前牙杜牙根套餐,治療費、檢查費、補牙費同牙冠費一起,一隻牙1600人仔。俾錢之後就有收據,收費情況寫得清清楚楚,完全唔驚診所會呃人。嚟係維港嘅第二個加分點。
 
強烈推薦大家去維港杜牙根,第三個原因係診所嘅服務非常好。去診所之前有係網上search資料,發現基本都係名牌大學出來嘅醫生,醫生基本都有超過十年嘅臨床經驗。同我杜牙根嘅醫生技術就好好,我話驚痛,打麻醉嘅時候就放輕動作,見我緊張就講嘢分散我注意力。可以明顯感受到醫生手勢專業之余仲溫柔。
 
如果大家想杜牙根,一定要去深圳維港試一下。你會覺得,原來杜牙根可以咁平咁舒服。