2020-05-06 10:37:51vickong

我係深圳羅湖種牙嘅親身經歷

前不久剛做完種牙一期治療,下面就想同大家分享下我去深圳羅湖種牙嘅經歷。

 
我係身邊朋友極力推薦+睇本港網上討論區信息,決定去深圳羅湖區嘅維港歡樂口腔種牙。一開始係抱住試一試嘅心態打電話過去,接電話嘅姐姐十分溫柔,就算我問好基礎嘅問題,佢都會耐心復我。用心講句,這一點真係做得比本港牙醫好。提前book位,仲有得選擇要唔要診所嘅專車接送,實在係太體貼了,於是我約好後日晏晝三點嘅專車接送。仲要講一件關於提前book位嘅事,我種完牙去畀錢時先發覺,原來提前book位可以免費check同影X-ray!

深圳羅湖種牙
 
到約定嘅個日,我中午食完飯就拎住個袋出門,先行路從排頭村到沙田站,差唔多二點半個鐘到羅湖站。到咗之後行路過對岸,到約定好嘅羅湖口岸停車場用咗差唔多20分鐘,睇到確認嘅接送車同診所人員,我就放心上車了。司機師傅好手勢,
車速平穩,一陣間就到了,落車後就睇到維港招牌,電梯到達8樓後見到前台接待姐姐來迎接,斟茶問候全部都有,招呼得非常好。作為一名顧客,體驗感非常好。
 
我係候診室稍微等待後就先入醫生治療室,之後嘅過程同大多數診所一樣,醫生先同我做口腔檢查、影CT,結合我嘅要求確認種牙方案,最後同我約下次做種牙手術嘅時間。
 
我嘅種植手術係系2個禮拜後,同樣專車接送。我最終選擇嘅係以色列品牌種植體,特惠價5999人仔(包牙冠),醫生同我介紹嘅時候話,“這個價錢包埋醫生治療費、手術用品費同藥品費,除此之外,我哋絕對唔會再多收一分錢。「手術過程好順利,打咗麻藥無痛感,而且醫生專業又快手,我感覺一下子就結束了。整個手術過程,我感覺醫生護士仲比我緊張,一見到我縮身,就問我係唔係邊度唔舒服了。這一點可能係宜家嘅本港牙醫冇辦法實現嘅。
 
我寫這篇文章,主要係想同大家講一下我係深圳羅湖種牙嘅感受,用我嘅親身經歷給想去大陸睇牙嘅fd一個借鑒。接落來我等待二期種牙治療——安裝愈合基台。