2007-11-03 11:43:12.尐V.

My frd~!*

顾名思义滴...

心血来潮了....

终于想起了我的死党们~...

介绍介绍...







登登登登!!!!

第一个出场的!!!!

众望所归!!!

系你啦~~淑婷!!!!



呢个系有9年感情噶超级超级好好好好好好...噶死党啦~!
(又系9年...9年义务教育咩...)

我地真系无所不谈噶...
生活上啦,感情上啦,xxx上啦~~~...多到数5晒...咔咔...


学淑婷话哉:
”曾经因为一个男孩子而翻过脸
是朋友的始终都是朋友”
(5知系5系原句...)

总之嘛....
爱S你了~~!!!!







登登登登~!!!

第二个出场的~!!!

best frd~!!!

盛利!!!!(左边的)

名字是不是很特别捏??!!!
(普通话=胜利)

全世界都稳5到第二个噶啦~~~~!!!哈哈~~

呃...呢个都系认识了9年的...小学同学来噶啦!!!

衣家响9班...成绩不错的呢~~

距系一个好~~有原则噶人...
有时有原则到令人顶5顺...
譬如话:
距5中意人地影距...

SO....5好话距听话我响呢度公开距张相啊...
如果5系距会kill左我噶.....







and then....

第三个出场的~~!

衣家噶好朋友~!

颜嘉琪~~~~(请大家忽略左我啦5该~!)

衣家同我同班噶,响班入面三四个好朋友之中噶一个...
都系最好个个...

距有小小fat...
不过5睇距身型剩睇距块面...
我认为系个靓女来噶~!!

所以我就狮子开大口(呢个词好似5系甘用噶喔...)
等我以后有钱就比钱你去瘦身!!!!!
哈哈~~5洗多谢我噶~~~

明明生得甘女仔,
但系就好中意扮男仔...
所有衫裤鞋袜都系男装...
I服了U....

仲有D Gay ...
距话:
我以后一定要等距,未好嫁住先...
等距读完大学翻来....

唉唉...
我捻住梳起5嫁添啦~~~
真是的....







呢位就系林锐啦~~

我噶幼儿园的同学....

初中先见翻....

几可爱噶...不过黑左D...

距一笑起来就无得停...

5笑到抽筋都罢休....

唉唉...







仲有好多的啊...
在这里就不一一介绍啦~~

小玉,阿哥,修修,张楠.....

几时罗埋你地D相翻来先...

咔咔咔咔....







Sherry 2007-11-03 16:58:29

well...


都ok感动bor..

哈哈哈...

今日扫货扫得高兴吗?!..>v<..我都几高兴lar..!!


嘻嘻...fds 4ever lar.~ >ω<

版主回應
高兴还高兴啦....


荷包出血成甘.....



高兴之余...


心痛咯.....



555555.....
2007-11-03 17:14:25