2006-12-08 00:17:19Vanessa*Beauty

海外進修唔講得笑 ,楊崢做司儀瞄準嘟嘟

蘋果日報 12月 07日 星期四

模 特 兒 出 身 的 楊 崢 近 年 進 軍 司 儀 界 , 在 無 先 後 主 持 《 更 上 一 層 樓 》 和 《 星 級 廚 房 》 , 她 向 來 把 鄭 裕 玲 ( 嘟 嘟 ) 當 做 偶 像 , 更 希 望 將 來 能 像 嘟 嘟 姐 一 樣 在 司 儀 界 有 所 成 , 為 此 她 已 決 定 明 年 去 外 國 進 修 , 讀 一 個 短 期 的 主 持 課 程 。


名 模 楊 崢 主 持 的 《 更 上 一 層 樓 》 節 目 大 獲 好 評 , TVB 已 決 定 添 食 再 拍 新 一 輯 13 集 節 目 , 楊 崢 日 前 接 受 本 報 訪 問 時 透 露 這 個 節 目 對 她 來 說 意 義 重 大 , 因 為 是 她 在 TVB 主 持 的 第 一 個 節 目 , 她 說 : 「 其 實 郭 可 盈 都 主 持 過 呢 個 節 目 , 我 自 己 鍾 意 睇 樓 , 而 且 呢 個 節 目 形 象 又 好 , 我 好 有 興 趣 繼 續 做 , 我 將 之 前 自 己 主 持 一 輯 當 係 season one , 希 望 可 以 一 直 添 食 落 去 , 有 10 個 season 就 好 喇 。 」

寫 專 欄 出 書

在 《 美 女 廚 房 》 節 目 贏 得 亞 軍 , 令 大 家 知 道 原 來 楊 崢 煮 得 一 手 好 , 無 也 邀 請 她 主 持 《 星 級 廚 房 》 , 除 了 煮 外 , 楊 崢 亦 喜 歡 寫 作 , 曾 在 報 章 雜 誌 寫 專 欄 , 02 年 底 曾 推 出 《 2555 天 》 , 講 述 她 在 模 特 兒 界 的 成 長 經 歷 , 可 以 說 是 多 才 多 藝 。
楊 崢 向 來 視 鄭 裕 玲 為 偶 像 , 她 也 希 望 自 己 在 主 持 方 面 能 有 更 大 的 發 展 , 所 以 決 定 明 年 到 外 國 進 修 , 她 說 : 「 我 好 記 得 台 灣 主 持 人 陶 子 ( 陶 晶 瑩 ) 講 過 , 做 司 儀 要 做 得 放 唔 難 , 最 緊 要 係 識 得 幾 時 要 收 。 呢 幾 年 我 做 過 唔 少 發 布 會 、 大 型 晚 會 司 儀 , 不 停 都 學 到 , 緊 07 年 我 會 去 外 國 讀 一 個 大 概 三 個 月 短 期 課 程 , 主 要 係 學 有 關 司 儀 講 技 巧 , 希 望 朝 住 呢 方 面 發 展 。 」

兩 事 業 並 存

做 主 持 人 比 做 模 特 兒 長 壽 , 不 過 楊 崢 並 沒 有 打 算 放 棄 模 特 兒 事 業 , 她 說 : 「 我 做 模 特 兒 已 經 十 年 , 所 以 唔 會 放 棄 呢 個 身 份 , 都 有 人 問 我 怕 唔 怕 出 邊 人 以 為 我 轉 做 電 視 台 , 唔 再 做 模 特 兒 , 但 亦 有 朋 友 同 我 講 話 , 楊 崢 一 行 出 就 已 經 係 模 特 兒 , 根 本 唔 需 要 擔 心 呢 樣 。 」