2008-07-31 14:36:03米粒

LET GO

The day's been long
這樣的生活已經持續太久
I just got home
剛回到家
And work is driving me crazy
而工作幾乎逼的我抓狂
I could do up
我可以把自己搞到精疲力盡
I could go out
我可以逃離這一切
But I'm feelin too lazy
但是我感覺好懶
I wanna run
我只想要奔跑
I wanna have fun
我想要找些樂子
But I don't wanna work it
我不想要再這樣工作下去
All I wanna do is go and kick it with my crew tonight
我只想要和我的朋友們今晚好好的相聚狂歡一番


[Chorus]
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要好好的放縱自己
I'm feelin right
這就是我要的感覺
I just wanna forget about it
我只想要忘記一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要好好的放縱自己
Wind it up
讓這所有雜亂的一切都遠走高飛
Without my getup
褪下我的束縛
All I wanna do is get down tonight
Move around tonight
今晚我只想要和大夥一起盡情的搖擺
Don't really care about it
不在乎其他不重要的一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要徹底放縱自己
I'm feeling free
我感覺如此的自由
Tonight is just for me
今晚是為了我存在,是屬於我的夜晚



I count on you
我依賴著你
You're coming too
而你也了解
Yeah I'm hopin you feel it
是的,我希望你可以感受到這一切
Cuz at my best
因為無論我的最好
And at my worst
我的最壞
Yeah you've already seen it
你都已經看過了
Let down your hair
自由自在別受拘束吧
The hell who cares
別管誰在意不在意
Gonna let it all out
就盡情地放縱吧
All I wanna do is go and kick it with my crew tonight
今晚我只想要和我的朋友們好好的相聚狂歡一番

[Chorus]
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要好好的放縱自己
I'm feelin right
這就是我要的感覺
I just wanna forget about it
我只想要忘記一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要好好的放縱自己
Wind it up
讓這所有雜亂的一切都遠走高飛
Without my getup
褪下我的束縛
All I wanna do is get down tonight
Move around tonight
今晚我只想要和大夥一起盡情的搖擺
Don't really care about it
不在乎其他不重要的一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要徹底放縱自己
I'm feeling free
我感覺如此的自由
Tonight is just for me
今晚是為了我存在,是屬於我的夜晚



High heels just feels
高跟鞋感覺
Like a business stance
像是一種商業姿態
Make it hard to dance
讓人好難舞動身軀
Tight shirt, short skirt
緊身衣,短裙
Just hurt, Too much work
只會使我感到不舒服,太多工作
A fake up of make up
化妝品的偽裝
Never handled the wet
不在乎搞的一身濕
Cuz I wanna sweat
因為我想流汗
All I wanna do is kick it with my crew tonight
今晚我只想要和我的朋友們好好的相聚狂歡一番


All I wanna do is let go tonight
今晚我只想好好的放縱一番
I'm feelin right
這就是我要的感覺
I just wanna forget about it
我只想要忘記一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想好好的放縱一番
Wind it up
讓這所有雜亂的一切都遠走高飛
Without my getup
褪下我的束縛
All I wanna do is get down tonight
Move around tonight
今晚我只想要和大夥一起盡情的搖擺
Don't really care about it
不在乎其他不重要的一切
All I wanna do is kick it with my crew tonight
今晚我只想要和我的朋友們好好的相聚狂歡一番



[Chorus]
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要好好的放縱自己
I'm feelin right
這就是我要的感覺
I just wanna forget about it
我只想要忘記一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要好好的放縱自己
Wind it up
讓這所有雜亂的一切都遠走高飛
Without my getup
褪下我的束縛
All I wanna do is get down tonight
Move around tonight
今晚我只想要和大夥一起盡情的搖擺
Don't really care about it
不在乎其他不重要的一切
All I wanna do is let go tonight
今晚我只想要徹底放縱自己
I'm feeling free
我感覺如此的自由
Tonight is just for me
今晚是為了我存在,是屬於我的夜晚