2004-07-25 19:36:40valerie

書展的緣份

今日去香港書展.
聽日係最後一日.
都係個friend話我知.

我12點起身,諗住煮野食,
食完就走.點知ma話返黎.
加埋uncle&antie,
要我執野,整到我lunch都無得食.

好在我早左去到吉野家,
未見婷,我可以去麥當奴買野食先,
都好d~^^

去到之後本來等埋欣佢地幾個.
但係最後都無等~
我同婷入去先~
結果我地同欣一面都無見到~
只係用電話聯絡><

我初初以為入場費係$10,原來$20.
我記得上年再上年係$10咋...=.=

我地去左hall(1)先,
周圍行,無目標~~
行左一陣都無咩收獲..
但係就見到一個靚仔~
係工作人員黎嫁.
有一見鍾情ge感覺~哈(講笑)
見到都難得~~
第2次都見唔到~~
但係依家已經唔記得佢個樣~~
真係搞笑~~
點解成日都唔記得d人ge樣...
連熟人都會唔記得~
好怪(自己)

之後未行哂就去左hall(5).
行左成個鐘至行完..好累~~
婷買左一套書..
我就無收獲..
有d書想買.
但最後都無買..
因為平時都可以去書店買到..
唔想拎黎拎去..嫌d書重~~
我最鍾意個本係<導盲犬小q>電影ge原著..
因為d狗仔好得意..
所以我諗住去商務買~~

之後去多次hall(1)行多次至走..
本來同欣一齊走.
但係佢地未行哂..
我同婷好累..
雖然行左2個鐘多d.
但係膊頭,眼都好累..
隻腳都無事~~
之後返屋企食飯.
好肚餓~~
今日ge收獲都係食野..
仲有一眼之間ge緣份