2004-07-09 23:30:07valerie

結業禮

今日可以話係最後一日返學ge日子.
不過係對其他form黎講.
因為仲有3日補課.好慘~
咁都不特止.因為補課要quiz.
仲要溫哂d野~~唉.頂硬上.
我知就算溫哂都唔代表一定高分.
但都要溫.鬼叫history係講答題技巧咩.
溫書同分數唔成正比~~><
今日m問我覺唔覺得ac d分有問題.
開頭我都唔理d分.因為都ok~~
但係俾佢講講下又覺有問題喎.
問左miss~但好間接~
因為m問左.miss話會跟返.
我問可以話係提一提miss~
雖然係幾分~~但有定冇都算(但我成績唔理想就唔係咁諗)
之後結業禮~就係校長同father都講左7個字~
一定遲放~最慘係坐係最後個行.
d miss阿sir係後面~
又冇得傾計~坐到成身痛~
結果遲放左10個字.
係呀~~最後係頒獎俾d miss阿sir.
個陣d氣氛好好~~
拍手拍得好大聲.
但係有miss阿sir要走.
估唔到~佢地教得唔左嫁~
可惜...
補課11點2至開始.好在12點準時放ja.
miss好人~~

最慘係放學~~
今日派圖書俾我地啦.
按號數派.
我一早拎左.
派左係我張臺度.
但係唔見左.
周圍問人有冇見到~~
但冇bor~~勁慘~~
俾唔知邊個拎左~~
因為班入面有3個人係冇嫁~~
><依家變左我冇鳴鳴...
d friend話係可能#拎左.
但係算啦.因為多左本32號出黎.
我同科長猜.
我贏左所以可以拎~~
都係一個安慰獎.
科長就拎左38~~
本來一本書我係唔多緊張.
但係我又諗錯野呀ma.
因為我以為開學返黎要圖測.
所以咪緊張本書law.
但係科長話我聽唔駛圖測~~
個陣時覺得自己傻傻地~~

同裕一齊返屋企~~太早買唔到雜誌.
之後用左幾多錢.又買野食~~
呢排成日煮野食.煮野食叻左
今日執野執左好耐~~

推後左一日唱k~~
權好似好想唱.
今日理工打黎~~但唔係搵我.
唔知咩事呢...?

今日係中七放榜~~希望我都可以讀到.
雖然好似好遠咁.但係過得好快咋.
唔知吳sir滿唔滿意佢個班呢~~
希望7A得啦~~
覺得吳sir真係幾勁~~
好多野都有佢參加.
吳sir.勁~~
今日佢拎左幾本mc俾我地.
我地誤會左.以為可以自己擁有.
原來係全班共用~~
蠢左tim~~