2008-04-10 12:48:28big boy

甘泉航空

昨天一大清早,已有新聞講今日甘泉航空會結業

很多人會好驚訝, 但我自己,就一點都不覺出奇.

自己都係機場過內人, 其實由甘泉第一日運作開始, 我已覺得佢地的marketing好錯好失敗.我地行內人由一開始就已睇唔好

廉價航空其實始於美國,再到歐洲,而家就到亞洲.其它國家的廉價航空全部只限內陸線或短程路線,就係因為要平,先要短程,起碼消油少,又唔洗俾餐飲,而且仲可以一日走幾轉.再者,因為冇餐飲,唔洗有廚房,可以放多幾張椅,又搵多d,又可以請少幾個空姐,人工支出又少d,咁先係廉價航空的營運方法.
.
要做到廉價但要做洲際線,我想全世界只有Oasis. 但就係因為做國際線,又要平,所以一斑斑咁蝕錢.....唉,呢個方法, 邊會work,由第一日開始就睇唔好.

如果佢地心頭唔係咁高, 租隻細機, 只係飛亞洲線, 去東京,大阪,台灣,新加坡,泰國......等等, 個情況我好相信係大大不同,仲會越做越大,最起碼因行航程近,一日可以走多幾轉,錢都易搵d........

身為香港人,又係以前機場過內人,眼見有第一間的廉價航空,我都好開心.可是結業得很快.........唉

希望香港會多一間飛亞洲的廉價航空, 做福下我地呢d消費者