2007-11-19 19:26:14big boy

3場演唱會的感想

這2個月我看了3場的演場會 - 張學友, 陳亦信及敦富垮, 3場都給了我很不同的感覺

張學友 - 唱功真的很利害, 直情好似在綠音室一樣, 中氣十足, 沒有不夠氣及走音. 天王始終都是天王. 聽它的演唱會, 十次後再去聽都不會悶. 來看的有小朋友, 後生, 有中年, 亦都有老年. 歌路是什麼年齡的人去聽,都會找到它們喜歡的 (迪士妮佢都有唱) 而且, 好好彩, 它的演唱會是失聲前最後一場, 但都依然利害. 張天王真係no1 !!!

陳亦信 - 很多年前(97年)年 我就已開始鐘意佢, "與我常在" 我已留意它. 它是一個天生做歌唱的材料, 一開場把聲已開, 由頭唱到尾, 不多說話, 我鐘意呢d style....演唱會就是唱歌, 不必多說話. 唱功可以同張學友比美, 不相上下, 沒有不夠氣及走音.而且很多歌很好聽, 很重個人風格. 去的大多數是年青人, 佢唱歌真的很有感染. 人人都會吸引到, 這就是陳亦信的威力, 佢再開, 我一定會再去

敦富城 - 是朋友有免費ticket 請我去的,沒所謂啦...... 真的如我去之前預其的一樣 - 悶. 唱功不濟, 時大時細聲, 不夠氣, out date, 老士......
睇了佢的演唱會, 我終於都明白點解佢而家out 晒, 佢的定位很embrasses, 講唱功, 同張學友, 陳亦信及李克勤冇得比, 講舞, 我睇草猛及rain 啦 (佢仲停留在michael jackson 的時候, mj早就out 了十年) 講有形, 大把人形過佢, 講偶像, 而家大把後生偶像, 而且佢又40幾, 年紀大, 唔入流......
唔怪得佢去拍戲
佢唔想再下, 真係會俾人out 晒