2021-09-28 10:57:20uni2019

放個蘑菇全場秒喊更鮮!

SHASTA COUNTY (CBS SF) — According to court documents, the Bay Area woman accused of starting the Fawn Fire in Shasta County last week was boiling bear urine so she could drink it when she allegedly set off the destructive blaze.

In a bizarre turn of events, charging documents said 30-year-old Palo Alto resident Alexandra Souverneva accidentally started the fire as she boiled bear urine to drink.

 沙斯塔縣(哥倫比亞廣播公司 SF)——根據法庭文件,上週被指控在沙斯塔縣引發小鹿火災的灣區婦女正在煮熊尿,以便她在據稱引發破壞性大火時可以喝它。

 在一個奇怪的事件轉變中,指控文件稱,30 歲的帕洛阿爾托居民 Alexandra Souverneva 在煮熊尿喝時不小心點燃了火。

uni2019 2021-09-30 11:14:18

(理工+化學+醫學)x biochemistry =返璞歸真喝尿練功?

俗語說,書到用時方恨少。那麼以上的是反面教材?


其先生一定是社會資訊調查機構委員會的精英。功課做的滴水不漏!黃忠也甘拜下風!寶刀未老呢!佩服!

其石山人 2021-09-29 23:38:36

這位女士畢業於著名的加州理工學院,當過化學老師,也是一位有名的潛水教練,並且在紐約州立大學讀了醫藥化學,曾在生物科技公司任職。有因酒駕、藥駕及拒捕而被捕記錄。2015年曾被控刑事重罪,2017年被控輕罪。警方懷疑小鹿山火之前相距五哩外另一場被撲滅的山火,也是她縱得火。

Camille 2021-09-28 20:18:49

給你一朵磨菇
去看