2004-08-14 04:41:17K.

.經典句式〔1〕

排名不分先後~~
我想起就寫的!! XDDD    

       =句子=         =原創者=       




1.〔我當你老死,你當我茂利!〕---陳小k

2.〔大有大玩,細有細玩!!〕---dayC

3.〔你唔係下嘛...阿k!!?〕---夢裡的陳大涓

4.〔10蚊3隻...任攬任錫~〕---陳婷

5.〔無得賣~?你有無錢呀?!〕---k娘

6.〔can you hear me?〕---edison

7.〔i say no noise uh huh!〕
                    ---mrs. hong

8.〔唔係我話ga,係條題目講ga...〕---mr.LKK

9.〔唔好挑戰我既句語〕---代課sir2號

10.〔無奈....〕---cat
(註*這是認識cat的第1年 ^^)

11.〔唔好〔唉〕咁多呀~一個〔唉〕衰3年ga~〕---cat
(註*這是認識cat的第2年 ^^)

12.〔撞死我吧~~撞死我吧~~撞死我吧~~~~〕---陳小k
〔註*要用國語讀出,最後一句要拉長作加強語氣之用〕    
(註**某初中夏天橫過馬路有車向我衝來,這是我跟媽說的話)

13.〔唔係呀fa~?!〕---楊千嬅
〔註*已被普遍使用〕

14.〔剎那光輝,唔代表永恆〕---蔡楓華

15.〔我老細唔在乎我比唔比人姦,只在乎我交唔交到單~〕
                      ---李慧慧
(註*棟篤神探中一角)

16.〔若要人不知,唔好太低b〕--莫作棟
(註*棟篤神探中一角)

17.〔我中文名叫劉並蒂,英文名betty〕---劉並蒂
(註*棟篤神探中一角)

18.〔我有我自在,話之你釘蓋〕---jackie

19.〔相嗌唔好口,夠薑就隻揪〕---某笑話

20.〔我妝意~人乾既感覺...我妝意~同人乾玩遊戲!!!〕
                        ---林心如



先送上這20句....
陸續有來~~~~ XDDD


pic.愛經典照一張 
小菁菁說過〔很驚嚇喔!!!〕
(嚇人麼?XDD)